preloader
Przejdź do głównej treści

Adwokat Marcin Czabański.

Adwokat Marcin Czabański mockup realizacji

Chociaż to nieładnie się chwalić, to jednak musimy powiedzieć, że w porównaniu do naprawdę wielu agencji interaktywnych możemy się poszczycić znacznie większym doświadczeniem w budowie stron obcojęzycznych i dwujęzycznych. Zlecenie na witrynę www w języku innym niż polski, albo witrynę z dublowaną zawartością przetłumaczoną np. na angielski teoretycznie może przyjąć każdy, ale fakt iż mieszkamy w regionie transgranicznym ma swoje konsekwencje.

W przeszłości w tych rejonach wydawane były dwujęzyczne czasopisma, podobnie jak foldery turystyczne i gazetki reklamowe. Współcześnie ich rolę przejęły strony internetowe, które w porównaniu do swoich papierowych pierwowzorów znacznie ułatwiają komunikację, a największa ich ilość powstaje właśnie w regionach położonych blisko granicy co wpływa na jakość doświadczenia ich twórców. W gruncie rzeczy znajomość danego języka, czy dogodne warunki współpracy z zawodowym tłumaczem to jeszcze nie wszystko. Liczy się jeszcze znajomość specyfiki rynku, np. kultura biznesu wygląda zupełnie inaczej w Hiszpanii, a inaczej we Francji gdzie charakterystyczne dla niej cechy wynikają z zupełnie innych przesłanek. Stąd firmy pochodzące z Polski centralnej a planujące ekspansję biznesową w zachodniej Europie począwszy od Niemiec, szukają wykonawców swoich stron internetowych właśnie w naszym regionie. Podczas wstępnych rozmów ich właściciele nie pytają czy jesteśmy w stanie stworzyć witrynę internetową w innym niż polski języku, ale czy mamy doświadczenie z którymś z rynków zagranicznych. I owszem - mamy. Prezentowana tu witryna www prawnika Marcina Czabańskiego to tylko drobny przykład.

Ogólna kompozycja witryny została wykreowana według konkretnego założenia? chodziło o połączenie wizytówkowej prostoty z charakterystyczną dla profesjonalistów skromnością przekazu. Z tego powodu witryna zawiera wyłącznie konkretne informacji. Ponieważ mówimy o zawodzie zaufania społecznego - a tak przecież postrzegana jest branża prawnicza - wszelkie zbędne ozdobniki, czy jakiekolwiek efekty związane z klasycznym marketingiem, rzutowałyby na jej wiarygodność. Użytkownicy znajdą więc na stronie tylko to co jest potrzebne do podjęcia decyzji o nawiązaniu kontaktu z jej właścicielem, a więc wyszczególnienie specjalności (prawo karne, prawo rodzinne, prawo cywilne) oraz krótkie opisy metod pracy wraz z prezentacją sylwetki samego prawnika.